Friday 7 December 2012

! ! ! Gila KeCiL ! ! !

Pekakkan telinga, butakan mata, bisukan mulutmu untuk segala yang boleh meruntunkan semangatmu.

tapi apa yang buat semangat saya lemah ney???
tiba2 je menangis mlm ney..
and everyone thought that was bcoz I want to go to Melaka..
bukan itu la,
tapi hati saya----->

bak kata Dr Saberi:itu gila kecik!
heheheh=D




there's something wrong !



saya pown xtau..TT-TT



"Maka sabarlah engkau (Muhammad) atas apa yang
                         mereka katakan,

dan bertasbihlah dengan memuji Tuhanmu, sebelum 


          matahari terbit & sebelum terbenam;


dan bertasbihlah (pula) pada waktu tengah malam & 


                           di hujung siang hari,


agar engkau merasa tenang."

(Taha, 20: 130)



siapa yang tidak berkira dengan Allah,

maka Allah sekali-kali tidak akan berkira dengannya..

saya yakin itu
saya xpernah berkira pown masa tido saya untuk Dia..
sebab saya nk ketenangan tue..
tapi kenapa xcukup ye..
mungkin saya terlepas pandang bende lain kan??
ok,kema buat checklist balik!
renovate urself !
mungkin ada yang kema terlepas pandang kan.
mungkin kema ada meremahkan something yang pentingkan..
ASTAGHFIRULLAHALAZIM!!!



there's something wrong !



Ya Allah Ya Ghaffur,

ampunilah aku..

ampunilah mereka-mereka yang aku kasihi

ampunilah mereka-mereka yang aku cintai



ampunilah mereka-mereka yang aku rindui



ampunilah mereka-mereka yang aku dampingi

terimalah taubat kami

Sesungguhnya kami hanya seorang hamba yang 

sangat-sangat memerlukan-Mu..

Dalam aku terkapai-kapai di dalam lautan kekhilafan

Dalam aku terapung-apung di dalam tasik kealpaan

Sedang aku lemas di benua kelalaian



Sedang aku berdiri di puncak keegoaan

Masih ada mereka yang sentiasa bersamaku,

Ya Allah Ya Samad

Kurniakanlah kebaikan ke atas mereka yang 

menunjukkan aku ke jalan yang Kau redhai



sehingga ke akhirnya 

Ya Allah,

lindungilah teman2ku,

disetiap langkahnya,

disetiap hela nafasnya,

disetiap kelip matanya,

disetiap degup jantungnya..

peliharalah dan lindungilah iman dihati kami,

kerana hanya dengan itu kami akan selamat 

dunia dan akhiratMu..

amiin..

T-T




p/s~thanks kengkawan..
glad to have u even when i'm cry..
thanks for the hug,
thanks for the concern,
kema!stop it!dah2.tido sane !
knp manja sgt ney??
esok kalau orang tye mata bengkak knp nk jawab ape?!!
*I want mama n papa*

      

No comments:

Post a Comment