Thursday 7 June 2012

assalamualikum.....hi.....annyeong....vanakkam..:D

hi..i'm new in blogging..dah lama nak buat sebenarnya..maybe dari 2 tahun lepas kot tp tak buat2 sebab takut tak ter'update'...n knp skrg?he3..thanks to my lovely and adorable princess Amanina Farhan and this is  her fb..http://www.facebook.com/amanina.farhanii..reading her blog and i'm here..and this blog too http://www.cahayasharina.blogspot.com.. there's a lot thing I should learn..well.i'm Nur Shaidatul Akhma..u can call me akhma or kema...so,kat sini apa yang kema boleh kongsi,kema akan kongsi..that's why it's ''music of heart" :)
ada yang tanya perlu ke tulis blog sume ney??
he3..terserah..its up to u..for me,kema menulis untuk share something dgn kawan2..dab juga sebagai peringatan kema...I'll write and read again..and it will be my reminder for the important one..
so fyi,i'm just a girl who love to smile,talk and laugh..so,take time to know me well ok.. :D

                                      and that's me..! :)


No comments:

Post a Comment