Tuesday 17 July 2012

~~ChoColaTeS,CanDy,Ice-cReam aNd KidS~~{。^◕‿◕^。} (◕^^◕) ✖✗✘♒

asslm...pelik x bce tjuk post 2..ok..coklat,candy n ice-cream 2 nmpk la connection nye but kids???


ha,meh kema cter meh...
 I Love All Of Them Very3 much <3


coklat yang mcm mane 2?? he3..sume jenis coklat kowt tp yng pling2 suka mestila dark coklat..but my bestie,Nadzirah kamarolzaman hate it..
mesti dye akn ckp
"eeii xsedaaap!!"
hahaha but its ok :)






wahhhh,sedapppnye..one thing about me,ble g je mane2 yng ada coklat,I just want them!no matter what! 
hehehehe..:)

klow keluar dgn Fatihah Zahiraf,Nabillah Hussin,Siti Sara Abdullah,Najirah Hulwani,Amalina Rosji (mmg bese kuar ngn dyeowg pown),stiap kali nmpak kedai coklat,xpown ble bau je aroma coklat 2,awal2 lagi dyeowg akn tarik kema g jauh2..why??sbab kema akan beli sume coklat yng kema nak..sampykan Sara penah ckp,
"kak ma ney mmg kene kawen dgn tauke coklat la"..
he3.
.thats me...:)

klaw candy pulak,I suka yang besar 2...gler2 sweet..like this..





hurmmm anytime I feel sad or really happy,I reallt want all these sweety..candy,chocolates n ice-cream...they will make me feel better I guess..
read this----------



xcye k??
just give a try ok..:)

the last  but not least,kids?? why kids?? maybe sesetengah org akan ckp
"eeii xsuka la bdk2..ngade2,cengeng,sikit2 mngis,rimas la jga bdk"
  
but to me..
I do love kids sebab dyeowg comey and sweet just like my choco n candy..<3


p/s~I will find kids when i'm not in a good mood and watch them play n talk..
(wlopun kdg2 dyeowg ckp yng ngarut2 jew but its fun....they r just adorable..:)
meh kema kenalkan bberape org buah hati kema meh..



               





this is my smilling prince,azharuddin..he just love to smile..and I'm falling for his smile..hahaha..:)


ney pulak,mohd firas daniel..geram ble dgr dye bckp n geram pipi dye..:P


ney la bdk2 pling nakal sekali..adooh klow dan dyeowg main bola atas umh tok,tungu je la org tua 2 jerit 
"sudah2!runtuhla rumah tok ney sat g!"
..he3..
umah kt kg kan umh papan jew..abeh sume bergegar...

p/s~miss them sooooooo much..
xsabar nk jumpe si comey2 ney..
jumpe rye 9t ye syg2 sume..
lots of love
~kak nur~



No comments:

Post a Comment