Saturday 1 September 2012

∼∻∺∹ ∷∵∴ RiAnG RiA RaYa ∴∵∷∹ ∺ ∻ ∼

''JAUH PERJALANAN LUAS PENGALAMAN"..
btol jugak kan...
yela sebab dri pahang ke kelantan mmg jauh..
tpi kali ney aku bkn dapat pengalaman jew tp dapat muhasabah diri jugak...
disebabkan mase otw balik kg jalan jam.so,lame la sikit dok atas kereta 2..
mase 2 la i'm started to think..
berfikir tentang hidup,
berfikir tentang apa yng dah pown berlaku,
berfikir tentang apa yang bakal aku hadapi,
berfikir tentang nikmat yang aku perolehi sekarg,
berfikir tentang ujian dan dugaan yang pernah aku alami,
sungguh!!!
aku sangat3 bersyukur atas sume 2,
terutama sekali bersyukur dgn nikmat dan harta yang paling berharga yg aku miliki,
sememangnya xkan sama dgn yang lain,
never!!


he3,,ok dah panjg dah 2 mukaddimahnye..
sudah2 la 2 ye..
jom story pasal rya pulak..
mcm biasa ktowg blek beraya kt kelantan..
sory 4 all my bestie..^-^
Insya-allah tahun depan aku beraya kat sini..
t kita g beraya sama2 ehy..

raya thun ney mmg giler2 best la..
sebab sume adik-beradik mama blek kg kcuali mak long..
n yang paling best,,
buah hati saya ad jugak,,
my lovely boy,azharuddin~my smilling prince lol...


he33..ok2  jom scroll jom..kte tgk2 gmbr ehy..rse2 mcm x bnyk jew gmbr tp at least ada la jugak kan..










 second day raya..
hurmm first day mne gmbrnye??

sorii first day i'm ot well la..
so.no photo..:)










 ney pulak mase g beraya umh org kat darat..
*pelik ke??eh,tak lah kan..^-^














raya keempat if i not mistaken,
kami buat open house,
n wat pulut kuning sikit n solat hajat..
hurmm semoga selamat semuanya..
wink3~


#bdk yng xreti penat bermain#


 ktowg hulur mknan untuk hero2 yng mmsk kat bwh
my sweetheart ney pown apa lagi..
'"nak!"


#"dik,gigi mane gigi??"#




#with my smiling prince#



<3<3<3



#always be my sweetheart#





No comments:

Post a Comment