Friday 19 October 2012

just a simple update :D

Assalamualaikum..
hurmm sbnarnya bnyk yng kema nk update and nk buat..
such as entri pasal kitaowg g maen bowling ramai2(with my classmate),
nk tukar template blog n etc..
but since my condition is not really good,
so,terpaksa la postpone sume 2 tue..

I'd have headache..dah seminggu  kowt...
I thought it just skjap jew..xsangka pulak melarat2....
xpe2..
sabar ye kema..:D

patutnye pg ney I've a guiz..
about word processing..
but i've done nothing..
study pown x..
xbuat revision langsung..
xbelek2 langsung pown..
balik semalam around 7 sbb ada program FYE(first year experience)program,
mkn ubt n trus tido,,
(I shouldn't take any kind of medicine,suppose too,untuk sementara ney la)
tp nk wat ce ne kan..i have to..
klaw bgtao mama n papa ney,
confirm2 risau jdnye..
so xpyh la..
semalam bgun la jugak,
niatnye nk study tp lepas jew check JPA mmg xlarat giler,
so smbong tidur blek..
ermm pasal JPA,
i didnt get it la..
xpe2..
rezeki kema bukan kat situ la tue..
t kite usaha yang lain pulak ye..:D

ok,planningnye lepas kelas ney nk g PKU(pusat Kesihatan U),
tp xtao la..
jgn jdi mcm yng lepas2 sudah..
bjalan g PKU pas 2 trus belok masuk blok..
hahaha..
sorry...
but when it is about doctor,klinik or hospital,
i'm not too interested on that..
he3..
i'm not like for being a patient actually..
n I hate medicine..
hak9.
xsuka3!!
hurmm maybe bcoz i'm USUALLY USE to go to klinik with my MAMA n PAPA kowt....

ohh yaa,,kata simple update je kema ney,
tp ney dah pnjg ney..
hehehe
biasa la..
i'm better now even not fully better,
tp ok la..
sebab 2 i can started to write pnjg2 n started to talk much as usual,
anyways update ney pown sebab ramai yang dah tye knp kema xon9?
knp senyap je??
so,here I am..
thanks for ur concern dear..
I really appreciate it..:D

#i want to change my blog's template!bosan la..asyik yng sama je kan..:D#

No comments:

Post a Comment