Thursday 6 December 2012

MASTERMIND

Assalamualaikum!! holla !

rasa mcm dah lama xjenguk bestfriend saya kat sini kan..=D
lama sangat..
maaf..
a little bit busy sebenarnye..
eh3 bukan A LITTLE tapi a LOT !

there will be 2 week to go for final..
and now is the time for homework,project and assingment !

but thats not the point to let me get myself stress down n moody..
hehehe.
(padahal ada la sikit2 . not really strees out. just a little pressure n thats normal kan?)

so we have a birthday threat for ain,kamarool n nurul syifa!

ain-24/11
syifa-28/11
kamarool-27/11

for ain,
I did prepare my gift for her..
bantal smiley yang comey n gebu mcm Ain jugak..!




I brought that present seminggu awal lgi..
mse tue kuar dgn ain n syifa sekali..
but I get to manage them well..
si ain percaya n ingat yang hadiah tue untuk nurul syifa
n vice versa.
he3..
=D



on next day birthday syifa,
mlm cik yana tye,
"kema xnk buat prank kat ain n syifa ke?"
me:"mestila nak!

so mlm tue Biha dgn bakat lakonan nye buat2 jatuh toilet..
as I know,birthday2 gurls ney mmg jenis mudah gelabah..
mmg dyeowg trus berlari angkat biha la..
masuk tue,
kema dgn muka sri dgn muka innocentnye pandang Ain yang tg2 blur tue,
trus simbah air..
n me --->syifa!

kalau la blh rakam sume tue,mmg kalau tgk balik
maO berguling2 gelak kan..

but that moment will always be display on my memory..
Insya-Allah as long as Allah xtarik balik ingatan ney..
well,everything is not mine either.

weekend pulak,
dgn alasan nk mkn2,
kitowg kenekan kamarool sekali,
I told Ain n syifa that i will not do to them but I didint promise ok??
he3..

but that was GREAT!!!

sebenarnye,there NO WORD to DESCRIBE how i'm FEEL!


so,lets the pictures talk !



















Ain je yang bersih !!!
*xpuas hati*












birthday girl !


birthday boy!






achik berkaki ayam sebab fifah sorok seliper dye..fifah2!


guess what??


punyer la kema bersuka ria,

berlari kat tasik tanpa endah kiri kanan,
kejar bdk2 SCSB baling tepung,
baling belon yang ada air,

dalam hujan renyai2 !

and that's AWESOME!

tapi balik je blok,

Nad n syifa pulak yang mandikan kite balik...
ohh no!!!
terperangkap !
xblh lari dah..
mmg lencun la..

but that was FUN !



p/s~when the others happy,there was someone who had a little problem..


my dear fren,

sabarlaa..
itu ujian Allah,
Allah bru jentik awak sikit je tu,
xkan dah nk menggelabah n give up..
stand up n chill up !


 Try to Read this :

( I'mnowhereinyourlife )

What did you read ?
- I'm no where in your life.
Or

- I'm now here in your life.

It's Just a Beautiful Way To Say :

' Life Is How You See It ' ♥


Find the SWEETNESS in your OWN heart , 

then you may find the SWEETNESS in EVERY heart .!!


 Do not COMPARE yourself with anyone . Everyone has been given something SPECIAL . Seven colors make a RAINBOW . Every color has its own IMPORTANCE . BELIEVE in YOURSELF and make a CHANGE .
Praise to ALLAH who make the DIFFERENCES .

dont feel down .NEVER !

 ALLAH say , you maybe have SOMEONE in your MIND , SOMEONE in your HEART , SOMEONE in your DREAM , SOMEONE in your LIFE but I am SOMEONE when you have NO ONE .

# la TAHZAN , innallah ha maa'na .#


*still xde mase nk centrekan tajuk post !buruk kan mcm kat atas tue!

No comments:

Post a Comment